ετσι ειναι η ζωη κριτικες
Με πόσα χιλιόμετρα έτρεχε η μοιραία Πόρσε - Πώς προκλήθηκε το φρικτό δυστύχημα - Πώς αντέδρασε ο οδηγός του πολυτελούς αυτοκινήτου - Υπήρχε πρόβλημα στα ελαστικά ή προκλήθηκε μηχανική βλάβη;
Απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα που αφορούν στο φρικτό τροχαίο δυστύχημα που στέρησε τη ζωή από τέσσερις ανθρώπους, τον περασμένο Φεβρουάριο στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, δίνει η έκθεση πραγματογνωμοσύνης.
Στην έκθεση, αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης, οι οποίοι έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες, φαίνεται πως έχουν καταλήξει - σύμφωνα με την εφημερίδα «Έθνος»- σε διαφορετική αιτία πρόκλησης του τραγικού δυστυχήματος από αυτές που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.
Όπως αναφέρει το σημοσίευμα, η ταχύτητα την οποία είχε αναπτύξει η μαύρη Πόρσε, λίγο πριν πέσει πάνω στο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου που ήταν σταθμευμένο σε πάρκινγκ, της λεγόμενης «ευθείας της Θήβας», ήταν 320 χλμ. ώρα.
υπερηχος ανω κατω κοιλιας καθε ποτε
Με τόσο μεγάλη ταχύτητα ο οδηγός της Πόρσε Γιώργος Βακάκης, ήταν αδύνατον να αποφύγει τη σύγκρουση με το γκρι Χόντα, μέσα στο οποίο βρισκόταν η 33χρονη σύζυγος του Πατμάνογλου, Αποστολία και ο τρίχρονος γιος του, Παύλος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας που σχηματίστηκε για την υπόθεση, αναφέρει το «Έθνος», και τα τέσσερα ελαστικά της Πόρσε, κατηγορίας Mount Only, ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» και τα πέλματά τους έχουν πάχος πάνω από 6 χιλιοστά (κατώτερο αποδεκτό σημείο απότα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά).
Οι ειδικοί, φέρονται να έχουν καταλήξει ότι κανένα από τα ελαστικά δν άρχισε να διαλύεται λόγω υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε σε ένα από αυτά τρύπα από κάποιο αντικείμενο, με αποτέλεσμα να χάνει σταδιακά αέρα και τελικά να κλατάρει και να διαχωρίζεται.
Ο έλεγχος χάθηκε τη στιγμή της προσπέρασης
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ένα δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας, δείχνει τη μαύρη Πόρσε να προσπερνά από αριστερά ένα Μερσεντές και αμέσως μετά ο οδηγός της να χάνει τον έλεγχο και το όχημα να παίρνει δεξιά κλίση, με πλάγια θέση να ολισθαίνει προς το πάρκινγκ και τελικά να «καρφώνεται» με το πίσω τμήμα του στο Χόντα.
Κατά τη στιγμή της προσπέρασης, το μπροστινό αριστερό ελαστικό της Πόρσε φαίνεται πως ήρθε σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της Εθνικής Οδού. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πίσω αριστερό ελαστικό κατά την επαναφορά του αυτοκινήτου στο οδόστρωμα να καταπονηθεί και με δεδομένη τη μεγάλη εσωτερική πίεση και θερμοκρασία που αναπτύχθηκε σε αυτό λόγω της ιλιγγιώδους ταχύτητας της Πόρσε, το ελαστικό άρχισε να κλατάρει και τμήματα αυτούν αποκόπτονται.
Ο 24χρονος οδηγός φαίνεται να πρόλαβε να πατήσει φρένο. Ο χρόνος αντίδρασής του με βάση την ηλικία του υπολογίζεται σε 0,6-0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου ενώ τα ίχνη φρεναρίσματος αποδεικνύουν ότι ο Βακάκης προσπάθησε να αποτρέψει το μοιραίο κάνοντας αριστερή στροφή στο τιμόνι του. Ωστόσο οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε κι έτσι το όχημα άρχισε να πλαγιολισθαίνει κατευθυνόμενο προς την πορεία θανάτου.
Ένα από τα αναπάντητα μέχρι στιγμής ερωτήματα είναι εάν ο 24χρονος οδηγός της Πόρσε είχε λάβει κάποαι ειδοποίηση στο καντράν του σχετικά με την καταπόνηση των ελαστικών λόγω της αυξημένης ταχύτητας με την οποία κινείτο σε σχέση με το μέγιστο όριο που έδινε ο κατασκευαστής.
Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά και συνεπώς δεν μπορούν να αντληθούν στοιχεία από αυτόν.
Comments
Post a Comment